disappointed :>




Hey :')
Harini macam biase aku happy je hewhew
Tapi ade satu bende yang buat kan aku rase macam errr bagusnye perangai x')
Aku sentap gile bile kau slack kat aku 
ouh, mybe kau tak perasan aku pandang kau
ouh, mybe kau tak dengar aku jerit panggil nama kau
andd maybe maybe andd maybe
#think positive fifa :')
tapi macam mana aku nak fikir positive ? If sekali aku panggil kau tak dengar meybe boleh buat tak kesah, tapi dah banyak kali hmm
Time kat gajah menyusu. menyusu or menyusur ?
Arghhh, forget it abaikann. Dah due tahun sekolahh kat situ still tak sure gajah menyusu or menyusur. Okayy let's continue :'D
Mase kat situ aku pandangg kau, but boleh pulakk kau tanak pandang aku
kau pandang tempat lainn, yaAllah sabar je lahhh :')
Nak buangg sampahh pon same. Aku nampak kau hug E :']
Hm, aku malas nak lelame kat situ, kyna pon same
Kyna terus tarikk tangan aku naik class.
Okay, aku nak lupekann.
If aku ingatt lagi, aku sakit hati :')
Buat ape nak dapat sakit free. Better aku lupekann.
And now, aku dah tade rase pape. Hahaha. Aku dah lupekan. Yes (!)
#peaceee v(^^)


*********



Kat class pulak awal awal lagi cikgu math tak masuk.
Heaven sekejab 40minit. Haahaha. Lepastu sejarahhh pulakkk. Haissh, pepagi  sejarahh
ngantokk derr -..-
Then agame. Ustazahh Raozah esokk last ;(
Tak best leww ustazahh tade. Nak main game lagii, nak nyanyi lagii.
Ngan ustazah dapat nyanyi andd dapat main sambil belajarr hewhew. Saye sukee :D
Pastu tadi mase bm Immanuel kene cubit dgn cikgu Zaidi.
Haahah, serious lawak. Muke macam nak teberakk hewhew
Time geografi again cikgu takde.
Bermaharajalela lahh kitorangg dalam class 40minit tanpa guruu :]
Andd ade bende yangg buat aku badmood. 
Aku senyap dalam mase 10minit.
Hahahah, 10minit je. tak lame.
Pelikk lahh kalau aku senyap lame lame. Hahaha.
Pastuhh 1.40 bunyik loceng, then balikk.
masuk kereta then tidur. 
Hahah. 
Kbaiiii <3


Aku dah lupekan andd aku tak nak ingat lagi :')

Nanti rindu ustazahh leww :(