BE STRONG !






Assalamualaikum :')
Hii , kadang - kadang kite tak selalunya happy aite ?
Ade masa kite sedihhh :'D Andd aku tak suke mase tuhh.
Kalau boleh aku nak always happy andd takde sedih - sedih . Boleh ? Mustahil kan ?
Hmm , if aku sedih aku tak bolehh simpan sensorang #seriously
Mesti kene cerita kat someone , then insyaAllah aku okay :)


"kau kena kuat dan kuat"
insyaAllah aku kuat :'D

"jangan nak lembik sangat , be strong"
aku tak lembik lah , aku kuat ^^

"nangis bukan jalan peyelesaian , belum tentu orang nak simpati if kita sedihh"
yaa betul :')

"hidup tak boleh bergantung 100% kat orang lain"
hmmm :/


Aku just nak kongsi nasihat je. Hihikkk.
Aku taleh nanges. Aku kene kuat ! hewheww :p
Okay aku selalu nanges sebab Kawan. wuwuwu Y.Y
Lepas ni taleh nanges. kene kuat.
Ciwek ahh nanges. Hahaha. Pfthhh -..-
kbye  :'D