HEART #2





"I miss you when something good happens, because your the one I want to share it with
I miss you when something is troubling me, because your the one that understands me so well.
 I miss you when I laugh and cry, because I know that you are the one that makes my laughter grow and my tears disappear "

Aku nak share dekat sape lagi if aku ade problem.
Sape nak bagi aku nasihat lagi if aku down ?
YaAllah sampai bile kau nak jauh dari aku ?
Sampai bile kau tak nak tegur aku ?
Sampai bile kau tak nak reply text aku ?

Aku tau dia suka buat kau sakit hati kan ?
Dia suka carik pasal dengan kau kan ?
Tu dia, bukan aku :'> YaAllah kuatkan lah aku 
Hm. Semuanya ada sebab kan kenapa kau buat macam ni ?
Aku tau, tak pelahh. InsyaAllah aku kuattt :')

" sayang tak bermakna cinta :) "

Eh, kitae dah okay. Alhamdulillah :'D
Tapi aku still rasa, ktakpelahh. Cukuplah kite dah okay.
Assalamualaikum :B